Adik Lelaki Dato Aliff Syukri

9102020 Berita mengenai pemergian Ghazi mula mendapat liputan meluas selepas dikongsikan oleh Datin Shahida isteri kepada Datuk Seri Aliff Syukri menerus satu muat naik di Instagramnya. Video Adik Wanie Tampil B0ngkar Tentang Datuk Alif Syukri Buatkan Netizen Terkejvt Posted By.


Biodata Ringkas Dan Foto Aiman Hazeem Adik Datuk Aliff Syukri Iluminasi

Kata-kata itu benar-benar membakar semangat beliau untuk berjaya.

Adik lelaki dato aliff syukri. Beliau berkahwin pada usia yang muda iaitu semasa berusia 19 tahun dan pada masa itu isterinya Datin Nur Shahida berusia 22 tahun. 1282020 Semalam usahawan kosmetik terkenal Dato Aliff Syukri telah pun tampil menceritakan segala-galanya tentang kes adik Wani. Beliau yakin walaupun tidak belajar tinggi dia boleh berjaya kalau berusaha dengan gigih.

Majlis yang berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur itu telah menelan belanja sebanyak RM500000. Menurut Datin Shahida dia berasa sangat sedih kerana dia telah menganggap Ghazi seperti adik kandungnya sendiri. Aliff Syukri Terlajak Laris.

Majlis yang berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur itu telah menelan belanja sebanyak RM500000. 1112019 Baru-baru ini telah berlangsung majlis perkahwinan adik lelaki bongsu jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Aiman Hazim. Mungkin ramai yang tak tahu suami kesayangan Datin Seri Shahida ini mempunyai adik lelaki.

Aliff Syukri Terlajak Laris December 26 2018. Semalam Usahawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri ada berkongsi beberapa keping gambar berkenaan majlis pernikahan adik lelakinya yang bernama Ajim atau nama sebenarnya Aiman Hazim. Majlis raikan cinta Aiman Hazeem bersama pasangan Siti Nurhafizah telah berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur dalam suasana yang cukup meriah.

Mereka dikurniakan 3 orang cahaya mata. Ada yg berkenan sila follow ig dia ok yangaimanhazeem. Fakta Menarik Tentang Aiman Hazeem.

Mnzr1 December 4 2020 Seorang gadis yang pernah tular sebelum ini kerana mengalami masalah berat badan mencec4h hampir 300 kilogram kg tamp1l membuat pended4han dan tvntutan terhadap seorang jutawan kosmetik atas tvduhan ter4ni4ya dan diman1pulasi. 1062017 Jauh sekali nak menunjuk. Wajahnya Syukri yang kegembiraan dan nampak sangat tulus semasa memeluk Dato Aliff membuatkan ramai yang terharu dengan keikhlasan yang terpancar di ri4k mukanya.

Penjelasan diperlukan Beliau mula terlibat dalam dunia perniagaan sejak berumur tujuh tahun sewaktu tinggal bersama neneknya di Sabak Bernam Selangor. Pengasas Dherbs Datuk Aliff Syukri Kamarzaman kanan bersama anaknya Ahmad Rayyan 7 kiri dan Ibrahim Adham 2 memgulangkaji matapelajaran. Saya berkesempatan menghadiri majlis resepsi adik lelaki satu ibu lain bapa Dato Seri Aliff Syukri yang juga merupakan anak lelaki bongsu Bonda Rozita baru-baru ini.

Dukacita saya maklumkan bekas kakitangan saya yang amat. Selain anak kecil ini Rozita mempunyai 8 orang anak termasuk anak keduanya Nur Aini yang meninggal dunia kerana lemas pada usianya 11 tahun petik Utusan Malaysia. Saya harap abah dan mak saya tahu Aliff syukri bukan budak bodoh sekolah tapi saya ada penyakit disleksia punya semangat yg besarAnton nama manja saya masa kecik sayag mak abah sampai syurga.

Sebanyak RM500000 telah diperuntukkan untuk majlis perkahwinan Aiman Hazim yang juga adik kepada jutawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri Kamaruzaman. Dalam kenyataan rasmi yang dilakukan semalam dia sama sekali tidak pernah menjanjikan kemewahan seperti mana yang didakwa oleh Wani sebelum ini. Suasana di dalam Dewan Perdana Felda pada 27 Oktober lalu ternyata meriah dengan lebih 1000 tetamu yang hadir untuk meraikan perkahwinan adik kepada jutawan kosmetik popular Datuk Seri Aliff Syukri Kamaruzaman iaitu Aiman Hazim 23 tahun.

Begitu juga dengan layanan mesra Dato Aliff yang sudah menganggap Syukri sebahagian daripada ahli. KUALA LUMPUR 04 March 2015. Aiman adalah adik berlainan bapa kepada Aliff.

Beliau sewaktu kecil diasuh dan dijaga oleh Aliff Syukri dan seorang lagi kakaknya Noor Hayati Yatie Sendayu Tinggi ketika ibu mereka Bonda Rozita keluar bekerja. Baru-baru ini telah berlangsung majlis perkahwinan adik lelaki bongsu jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri yang dikenali sebagai Aiman Hazim. 1182017 Siapa sangka Aliff Syukri mempunyai seorang adik tiri yang seusia dengan anaknya.

Biodata Datin Shahida Isteri Datuk Aliff Syukri. Biodata Pengasas Kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri. Ok ni adik lelaki sy nama dia yangaimanhazeem yangaimanhazeem masing2 single umor 22tahun masih single.

Yang menariknya anaknya ini hampir sebaya dengan anak kepada Aliff Syukri sendiri dan sekaligus Aliff mempunyai adik tiri yang jauh jarak umurnya. Yang Hormat Dato Sri Aliff Syukri bin Kamarzaman SSAP DIMP lahir 3 April 1987 merupakan salah seorang anak kepada pengasas produk kosmetik Sendayu Tinggi Rozita binti Ibrahim. 10262019 Ds Aliff Syukri Ada Adik Lelaki Yang Ramai Tak Tahu.

TV Terlajak Laris Official YouTube ChannelSubscribe YouTube TV Terlajak Laris httpwwwtvterlajaklarismyVisit My Website httpwwwabangterlajaklaris. Perkara tersebut dinyatakan sendiri oleh ibu kepada Aliff dan Aiman iaitu Rozita Ibrahim ketika berlangsungnya majlis berkenaan yang berlangsung di Dewan Perdana Felda Kuala Lumpur. 7142019 Apa yang menariknya adik Syukri adalah yang paling teruja menyambut kepulangan Dato Aliff.

Ketika ditanya mengapa majlis perkahwinan tersebut tidak diadadakan di hotel mewah Aliff Syukri berkata.


Kadang Kadang Kesian Dengan Dia Anak Sulung Datuk Seri Aliff Syukri Jalani Pembedahan Mata Media Hiburan


LihatTutupKomentar