Nama Kakak Ruhainies

1252017 Ruhainies dan Risteena. Ruhainies atau nama sebenar Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas bersyukur terus dihargai peminat apatah lagi hari jadinya diraikan buat kali kedua.


Patutlah Sama Adik Beradik Rupanya Entertainment Rojak Daily

RUHAINIES mengakui Risteena sangat berahsia dalam hal berkaitan urusan peribadi termasuk dengan ahli keluarga sendiri.

Nama kakak ruhainies. Beda orang tua beda selera. Saya bermula sebagai model iklan untuk syarikat tempatan dan Singapura. Baru-baru ini viral di Twitter seorang pelajar bernama Al-Fateh Azmi menunjukkan sekeping foto apabila kakaknya menambahkan perkataan Usyuk Asyam pada nama.

Nurul Ain Heroin Hello Mr. Risteena yang dilahirkan pada tahun 1989 merupakan kakak kepada pelakon cantik Ruhainies yang sebelum ini pernah dilanda kontroversi atas hubungannya dengan Datuk Red dan pelakon Azrel Ismail. Lebih suka dengan nama kakak adik yang mirip atau justru yang sama sekali beda.

Selain Ruhainies dan Risteena beliau mempunyai seorang lagi kakak bernama Rahimah Sadrina dan adik lelaki bernama Nul Aiman. Nama dia Nur Risteena. Asha Zainul Riesha Sharmin.

5272017 Ruhainies juga mengikut jejak kakak dia jadi pelakon. 3212019 PELAKON Ruhainies memberi bayangan satu daripada majlis perkahwinan bersama kekasih dikenali sebagai Mr E bakal diadakan di London. 10302018 Ruhainies dan Risteena.

Beliau mula dikenali ramai menerusi drama Hello Mr. Pemilik nama sebenar Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas 23 berkata dia menceburi bidang seni atas dasar minat yang mendalam. Secara peribadi pemilik nama sebenar Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas 25 ini mengakui bersyukur kerana kehadirannya di terima peminat.

3252019 Ruhainies dan Risteena Kredit Gambar. Jangan karena beda selera kita jadi bertengkar ya. Saya tak pakai produk mahal pun untuk menjaga kulit.

11242019 Saya cuma nak kakak bahagia - Ruhainies. Zainul Ilyas Zainul Abidin Bapa dan Che Bunga Salleh Ibu Adik-Beradik. 5102016 Setiap orang tua punya preferensi nama sendiri untuk anak-anaknya.

Instagram nur_risteena Risteena yang dilahirkan pada tahun 1989 merupakan kakak kepada pelakon cantik Ruhainies yang sebelum ini pernah dilanda kontroversi atas hubungannya dengan Datuk Red dan pelakon Azrel Ismail. Adik kepada pelakon Ruhainies dan Risteena Munim. Pernah membintangi telefilem Congirl dan drama Rahsia Hati.

Risteena mula dikenali melalui lakonannya dalam drama Playboy itu Suami Aku Friday. Korang kenal kakak ruhainies. Risteena mula dikenali melalui lakonannya dalam drama Playboy itu Suami Aku Friday.

Yang mana beliau memegang dua watak sebagai Alya Adriana dan Nurul Ain. Risteena Munim kakak Riesha Sharmin adik Nul Aiman adik Nur Ruhainies Farehah binti Zainul Ilyas lahir 27 Julai 1992 ialah seorang pelakon dan model wanita Malaysia. Pelakon Ruhainies 29 akui berasa takut dan tidak senang duduk apabila terpaksa melakukan ujian calitan atau sw4b test.

Siapa sangka selepas dua beradik Risteena Munim dan Ruhainies terjun ke dalam dunia lakonan rupa-rupanya ada seorang lagi adik mereka mengikut jejak sama. Zaidi Mohamad - November 23 2019 1027pm. Penuntut jurusan komunikasi dan pengajian media.

Kalau menurut rekan-rekan bagaimana. Merupakan anak keempat daripada lima beradik iaitu Rahimah Sadrina Kakak Risteena Munim Kakak Ruhainies Farehah Kakak dan Nul Aiman Adik Agama. Menepis perasaan itu Ruhainies atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas tetap menjalankan tanggungjawabnya demi.

Menepis perasaan itu Ruhainies atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas tetap menjalankan tanggungjawabnya demi keselamatan diri dan orang di sekeliling. Namun keluarga mereka mungkin menyukai atau ada bakat dalam bidang lakonan. Di samping itu Ruhainies ada menyatakan rasa sayang kepada Risteena seterusnya mengharapkan abang iparnya itu menjaga kakaknya dengan baik.

Pelakon Ruhainies 29 akui berasa takut dan tidak senang duduk apabila terpaksa melakukan ujian calitan atau sw4b test. Apa-apa pun kita doakan mereka berjaya dalam hidup mereka. 1062015 Malah tidak dinafikan drama bersiri itu turut menjadi pembuka jalan buat Ruhainies melangkah lebih jauh dalam bidang lakonan.

3122021 Menerusi hantaran di Instagram Ruhainies atau nama lengkapnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas meluahkan rasa syukur kerana majlis akad nikah kakaknya berjalan lancar. Yang penting makna dan tujuannya baik. Kakak sangat perahsia dalam hal berkaitan urusan peribadi.

Menyedari potensi Asha Zainul 22 Ruhainies yang sudah bergelar penerbit memberi peluang kepada penuntut bidang komunikasi dan pengajian media itu untuk berlakon dalam. Biodata Ruhainies Farehah ini sekadar perkongsian kepada peminat yang mencari maklumat mengenai ruhainies. Minta tolong kakak belikan charger bateri kamera hampir dipanggil Usyuk Asyam oleh abang posmen.

Ruhainies 27 atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas berkata dia tidak menggunakan produk mahal untuk penjagaan kulit wajah. Risteena yang dilahirkan pada tahun 1989 merupakan kakak kepada pelakon cantik Ruhainies yang sebelum ini pernah dilanda kontroversi atas hubungannya dengan Datuk Red dan pelakon Azrel Ismail. Bagaimanapun Ruhainies 27 atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas berkata sebagai wanita tidak manis untuknya bercerita lanjut perkara itu sebaliknya menyerahkan kepada kekasih untuk menjawab segala.

PELAKON popular Ruhainies menghabiskan hampir RM2000 sebulan untuk penjagaan badan dari hujung rambut ke hujung kaki. Anak keempat daripada lima adik-beradik. Tapi bukan sebab menumpang kefamousan kakak dia.

Biodata Nur Ruhainies Farehah watak Alya Adriana. Ini tahun keenam saya meraikan hari lahir. Bukan saja tawaran berlakon Ruhainies juga laris dilantik sebagai duta jurucakap dan menjayakan kempen beberapa produk kecantikan.


Tak Nak Langkah Bendul Ruhainies Rela Hati Tunggu Giliran Kakak Kahwin Dulu Satkoba Press


LihatTutupKomentar